Тези Общи условия уреждат взаимоотношенията между Продавача и Потребителите (клиентите), които ползват електронния магазин www.intertop.bg за покупка на стоки. Настоящите Общи условия са съобразени с изискванията на Закона за защита на потребителите (ЗЗП) със следния сайт https://kzp.bg/, както и с другите нормативни актове, действащи в Република България.
„ПРОДАВАЧ” е интернет сайтът www.intertop.bg, който е собственост на Интертоп ЕООД и служи за виртуална платформа, за продажба на стоки. Продавачът е лицето, с което Потребителят сключва договор за продажба от разстояние на конкретна стока (артикул) в електронния магазин.
„ПОТРЕБИТЕЛ” e дееспособно лице, което се е съгласило с настоящите Общи условия във връзка със заявяването и закупуването на предлаганите в електронния магазин стоки.
„ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН” е интернет сайтът www.intertop.bg, който служи като виртуална платформа за предлагане на стоки за продажба и за постигане на съгласие между ПРОДАВАЧ и ПОТРЕБИТЕЛ, за поръчка и покупко-продажба на конкретна стока (артикул).
Интертоп ЕООД е дружество с ЕИК: BG817084943, със седалище / адрес за управление в град Трявна, ул. "Васил Левски" 8.
Адрес за кореспонденция: гр. Трявна, ул. "Васил Левски" 8
Телефонен номер за връзка: 0677 634 39 и имейл адрес: mbox@intertop.bg
www.intertop.bg има пълните права едностранно да променя съдържанието на Интернет сайта, както и начините на достъп до него.
„ПОРЪЧКА” е направената от Потребител заявка към електронния магазин за покупка на една или повече конкретни стоки (артикули). Стоката се опакова и изпраща по куриер към предварително посочен в поръчката от Потребителя адрес, след като бъде одобрена по имейл или телефон.
„ДОГОВОР ЗА ПРОДАЖБА” е сключеният от разстояние чрез настоящия електронен магазин договор за покупко-продажба на стока между Продавач и Потребител.
„КУРИЕР” е търговец, който физически доставя закупената стока до посочен от Потребителя адрес и работи при изискванията на Закона за пощенските услуги.
2.1 След натискане на бутона "Поръчка", потребителите се съгласяват да закупят стоките, намиращи се в тяхната кошница. Това действие има правно обвързваща сила. Клиентът получава потвърждение на поръчката и с получаване на това потвърждение се счита, че договорът е сключен.
2.2 При извършване на поръчка потребителите задължително въвеждат своите имена, телефон, адрес и електронна поща.
2.3. Интертоп ЕООД си запазва правото да направи отказ за доставка на потвърдена поръчка в случай, че стоките не са налични. При липса на складова наличност от заявената стока, в рамките на работната седмица Интертоп ЕООД уведомява потребителя/клиента за изчерпването и чрез изпращане на съобщение до посочения от Клиента електронен адрес или чрез обаждане на посочения телефонен номер. В случай, че е направен превод по сметката на търговеца, клиентът ще може да избира между възстановяване на сумите, отказ от поръчката или чрез заместваща поръчка.
2.4 Начинът на доставка е чрез куриер, като потребителите сами декларират дали доставката да бъде изпълнена до адрес или до офис на избраната куриерска фирма.
2.5. Сроковете за изпълнение на поръчка са от 1 до 5 работни дни. Направените поръчки се обработват по реда на тяхното постъпване и без значение на тяхната стойност или брой артикули. При промоционални кампании е възможно този срок да бъде удължен.
2.6. Веднага след доставката, стоките следва да бъдат прегледани внимателно от потребителя/клиента или упълномощено от него лице. Eвентуални несъответствия следва да бъдат докладвани незабавно на Интертоп ЕООД . При посочени неверен или сгрешен адрес, лице за контакти и/или телефон при подаване на заявката Интертоп ЕООД не е обвързана с каквото и да е задължение за изпълнение на поръчката.
2.7. При предаване на стоката потребителят/клиентът или трето лице подписват придружаващите я документи. За трето лице се счита всеки, който не е титуляр на заявлението, но приема стоката на доставка и е на посочения от клиента адрес.
При отказ за получаване на стоката, извън случаите описани по-долу, отказът се счита за неоснователен и Клиентът дължи заплащане на разходите за доставка и връщане на стоката. В случай, че Клиентът не бъде намерен в срока за изпълнение на доставката на посочения адрес или не бъде осигурен достъп и условия за предаване на стоката в този срок, Интертоп ЕООД се освобождава от задължението си да достави заявената за покупка стока.
2.8. Когато доставената стока явно не съответства на заявената за покупка от Клиента стока и това може да се установи чрез обикновения и преглед, Клиентът може да поиска доставената му стока да бъде заменена със съответстваща на направеното от него заявление за покупка в срок от 24 часа от получаването и.
2.9. Интертоп ЕООД не носи отговорност за закъснение в случай, че закъснението е по вина на куриер или друг доставчик или когато са налице форсмажорни обстоятелства.
3.1. Потребителят има право на рекламация на закупена от електронния магазин стока, само при установен дефект на стока, в рамките на 10 дни от получаването .
За да заяви връщане на стоката Потребителят трябва да уведоми Продавача по телефон 0899 152 018 или по електронна поща mbox@intertop.bg.
3.2. При рекламация Потребителят е длъжен да върне закупената стока в не нарушен търговски вид, която ще бъде заменена със същия или подобен артикул.
Сума за транспортни разходи не се възстановява !
Транспортните разходи при рекламация /по наша вина/ са за наша сметка!
4.1 Интертоп ЕООД е регистриран администратор на лични данни по смисъла на Закона за защита на личните данни (ЗЗЛД) и има правото да събира, обработва и ползва личните данни на своите потребители с оглед нуждите на електронния магазин, като същевременно има задължението да опазва в тайна тези лични данни, да не ги използва за други цели, нито да ги предоставя на трети лица, с изключение на Продавачите в магазина.
4.2 Всички цени в сайта са в български лева и с включено ДДС /20%/
© 2021 Интертоп ЕООД. All rights reserved | дизайн Инфоцентър Трявна